Benvinguts a la web de l'escola municipal de música de Solsona

OFERTA EDUCATIVA

MÚSICA PER A NENS de 3 a 5 anys (SENSIBILITZACIÓ)

Els nens d'entre 3 i 5 anys fan classes de sensibilització a la música, on mitjançant jocs, danses, cançons, audicions, instruments de percussió..., tenen un primer contacte amb el món musical.
(1 hora a la setmana)

MÚSICA PER A NENS de 6 a 7 anys (INICIACIÓ 1 i 2)

En aquesta franja d'edat els nens comencen la iniciació a la música i cant coral. El primer any els nens continuen amb l'aprenentatge de la música d'una manera dinàmica i pràctica. A més comencen la roda d'instruments on durant tot el curs escolar tenen tres sessions de cada instrument que s'oferta a la nostra escola, per tal de poder tenir una idea més clara de l'instrument que volen tocar.
(1 hora a la setmana de llenguatge musical, 30 minuts de cant coral i la roda d'instruments)

Al segon any d'iniciació es continua l'aprenentatge del llenguatge musical i cant coral. Es treballa la lectura de notes, ritmes, audicions, activitats pràctiques amb diferents materials (gots, boomwhackers, pentagrames gegants...), percussió corporal i a més es comença la pràctica de l'instrument que han triat.
(1 hora a la setmana de llenguatge musical, 30 minuts de cant coral i 45 minuts de classe col·lectiva d'instrument)

GRAU ELEMENTAL (de 8 a 12 anys)

Els 4 cursos de grau elemental inclouen el llenguatge musical, cant coral i la pràctica instrumental. Poden també formar part de l'orquestra, la banda, fer música de cambra o combo.

(2 hores a la setmana de llenguatge musical, 30 minuts de cant coral i instrument (40 minuts de classe individual més 20 minuts de classe col·lectiva))

GRAU MITJÀ (de 13 a 16 anys)

Els 4 cursos de grau mitjà inclouen el llenguatge musical, cant coral i la pràctica instrumental. Poden també formar part de l'orquestra, la banda, fer música de cambra o combo. (2 hores a la setmana de llenguatge musical, 45 minuts de cant coral i instrument (1r i 2n: 25 minuts de classe individual més 20 minuts de classe col·lectiva - 3r i 4t: 30 minuts de classe individual més 15 minuts de col·lectiva))

Consulta els horaris de les classes de llenguatge musical