Benvinguts a la web de l'escola municipal de música de Solsona

ACTIVITATS

25è ANIVERSARI DE LA CORAL SANT JORDI

El passat dijous 25 d'abril la Coral Sant Jordi va celebrar el ser 25è aniversari.

La nostra escola es va voler sumar a aquesta celebració amb dos grups de l'escola: el Quintet Taxenko, format per Anna Agut, Jordina Augé, Júlia Garcia, Marta Casas i Carles Marcos, i un combo, format pel Ton Garriga, Quim Pensí, Laura Ribó, Martina Camarero i Lluc Jané.

Va ser una aportació molt maca. Felicitats!!

CONCERT DE SANT JORDI

Per celebrar la diada de Sant Jordi, vam anar fins a la Biblioteca a fer el que més ens agrada: música!

Vam fer un Concert on van participar grups de Cant Coral, Gospel Jove, Combo Adults, l'Ensemble de Saxos i la Banda Jove de l'EMMS.

Va ser una diada ben especial i amb el toc musical que tant ens agrada donar! Enhorabona a tots!

SETMANA BOJA! "BADEROCK"

Del 5 al 12 d'abril va tenir lloc la Setmana Boja de la nostra escola. Els nostres alumnes van poder triar entre una varietat de tallers des de l'època del Barroc fins a la música Rock, passant pel classicisme, romanticisme, nacionalisme, música tradicions, jazz, rock...

Aquí teniu un resum en imatges

Aquesta Setmana Boja va culminar el divendres 12 d'abril a les 7 de la tarda, amb el concert amb l'orgue de la Catedral de Solsona. Aquest concert va ser ben especial i van participar-hi alumnes de trompeta, flauta, viola, violí, piano i cant de la nostra escola, oferint diferents peces acompanyades per l'orgue de la Catedra. Va ser una experiència molt bonica que esperem poder repetir!

Els beneficis recollits d'aquest concert, que van ser 251,67€ aniran destinats a la restauració de l'orgue.

CANTATA "PATUFLASH"

El passat diumenge 24 de març els alumnes de cant coral d’Iniciació 1 i 2 de l’Escola municipal de música van participar a la 11a cantata infantil que organitza la zona 6 de l’ACEM al Kursaal de Manresa. La cantata d’enguany duia per nom PATUFLASH i és un conte amb text i il·lustracions d’en Manel Justícia i música d’en David Martell.

El Kursaal es va omplir de gom a gom per escoltar als petits cantaires d’entre 3 i 8 anys de diferents escoles de música de la Catalunya central.

L’EMMS PARTICIPA A LA FIRA DEL TIÓ

Un any més, alumnes de l’Escola Municipal de Música han posat música a la Fira del Tió que va tenir lloc el passat 8 de desembre.

Van participar-hi alumnes de trombó, trompa i piano i van amenitzar aquella freda tarda de desembre.

Aquí us en deixem algunes imatges!

L’EMMS omple de música la ciutat de Solsona per Santa Cecília

Un any més, l’Escola Municipal de Música de Solsona ha ofert una varietat d’actes per Santa Cecília per a totes les edats.

El dia de la patrona al matí, els professors de l’EMMS van interpretar el conte De quin color és la música? al Teatre Comarcal, activitat adreçada als alumnes de P5 i 1er de Primària de les escoles de Solsona.

A primera hora de la tarda va tenir lloc, al mateix teatre, un concert dels alumnes i formacions de l’EMMS. Hi va participar un quintet de música de cambra, un duet de violins, la Banda Jove i l’Ensemble de Saxos. Aquesta activitat es va adreçar als alumnes de 4rt, 5è i 6è de Primària de les escoles de la ciutat.

A més a més, dins de les activitats de la pròpia escola, es va fer el tradicional berenar de Santa Cecília a l’EMMS, gentilesa de l’AMPA, i, seguidament, un lluït concert d’alumnes de l’escola de música.

Com veieu, una diada plena de música i d’emocions; una diada que cada any, amb molta estimació, l’escola de música prepara perquè puguem gaudir d’aquesta art tan meravellosa i que ens agrada tant, que és la música.

Que sempre us acompanyi!

L'EMMS participa a la XXXV Trobada d'Acordionistes de Solsona

Un any més, com a un dels actes previs a la Festa Major, la trobada d´acordionistes dóna el toc musical a la ciutat.

Va tenir lloc el passat dissabte 1 de setembre a les 17'00h a plaça de Sant Joan i va comptar amb un bon nombre d'acordionistes d'arreu i de fora del país.

Els acordionistes de l'EMMS no es van voler quedar al marge de la trobada i hi van participar la Maria Algué, l'Elna Montaner i el Jordi Xandri, alumnes de l'Aula d'Acordió de l'Escola.

És un plaer que a Solsona es pugui fer anualment una trobada que inclogui tota la litúrgia i l'organologia de l'acordió, ja que hi participen tan acordions cromàtics com diatònics, fet que, a la vegada, ajuda a la conservació i a la dinamització musical de la ciutat.

Va estar un plaer poder-hi participar.
Fins l'any que ve!

Històric d'activitats